Pričajte lijepe uspavanke svojoj djeci



Taj sjajni Amr Halid u svom serijalu radio emisija „Osmjeh nade“ priča i kaže:

Četiri godine iz dana u dan serijal ovih emisija „Osmjeh nade“ besprekidno traju, a grade se na stvarnim pričama koje imaju duboku poruku. Motivacija za ovaj serijal mi je bio moj osmogodišnji sin Omer. Svaku noć, od malena, nije htio zaspati dok mu ne ispričam neku priču prije spavanja. Učiteljica nam se požalila da je Omer veoma slabo fokusiran na školu, nastavu i gradivo. Njega zanima igra, fudbal, priča sa kolegama i veoma teško usmjerava svoju koncentraciju na školu.

Odlučio sam da dvije sedmice, svaku noć, Omeru prije spavanja pričam priče o važnosti postizanja uspjeha i značaj truda i rada kako bi se uspjeh i postigao. Nedugo nakon toga sam otišao da se raspitam za njega i dobio sam odlične ocjene za svog Omera. On više ne dangubi, prati aktivno nastavu, sudjeluje u rješavanju zadataka. Čak šta više, nekada sjedim i gledam utakmicu, on dođe kod mene da ga preslušam neko gradivo koje je naučio i ni malo ne insistira da sjede pored mene da gleda utakmicu.

Da, nakon svake priče zaspao bi Omer, ali te iste priče bi živjele s njim i usmjeravale ga ka onome što on želi biti. Mi se fantastično sjećamo svih priča koje su nama u djetinjstvu pričali naši najmiliji.

Pogotovo je to bitno da to radi otac svojim sinovima, jer je otac za njih veliki heroj na koga su ponosni i na koga se žele ugledati. Da, majka je majka i tu nema dileme, ali otac u ovakvim stvarima vjerujem da za malu djecu ima presudan značaj.

Pričajmo dobre i motivirajuće priče našoj djeci i budite sigurni da će biti dosta bolji i agilniji da prihvate ono što vi od njih očekujete.

Da ste živi, zdravi i veseli!!!


Primjedbe